Na konferencii „Svetlo budúcnosti“ v čínskom Qingdau odhalila spoločnosť Hisense revolučnú novinku – 150-palcovú laserovú televíziu, ktorá vstupuje do masovej výroby. S priekopníckou technológiou a inovátorským prístupom mení laserový displej spôsob, akým zažívame zábavu, umenie a filmovú produkciu. Objavte, ako laserové televízie Hisense pretvárajú svet displejov!
Konferencia „Svetlo budúcnosti“ o vývoji technológie a priemyslu laserových displejov v roku 2024 sa konala 19. septembra 2024 v čínskom Qingdao. Okrem predstavenia mnohých nových úspechov v oblasti laserových displejov sa na konferencii skúmali nové nápady na inovatívny rozvoj tejto technológie z rôznych pohľadov, vrátane scenárov, produktov, technológií a odvetví, pričom sa zameriavala na pretváranie sveta displejov pomocou laserových technológií na nasledujúce desaťročie.
Ako popredná značka v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov spoločnosť Hisense oficiálne oznámila na konferencii, že jej 150-palcová laserová televízia Hisense je teraz pripravená na hromadnú výrobu. Spotreba 100-palcových televízorov v posledných rokoch exponenciálne vzrástla, pričom laserové televízie patria medzi hlavné hnacie sily tohto trendu. Podľa Dennysa Liho, prezidenta spoločnosti Hisense Visual Technology, laserové televízie v priebehu rokov podporovali popularitu veľkých obrazoviek v domácnostiach realizáciou širokej škály inovatívnych návrhov, ako sú rolovacie a zdvíhacie obrazovky. Spoločnosť Hisense bude v budúcnosti úzko spolupracovať s partnermi v oblasti ďalšieho pokroku technológie obrazoviek s cieľom rozšíriť zážitky spotrebiteľov pri sledovaní.
Hisense vedie „Svetlo budúcnosti“ Nekonečná inovačná vitalita laserových displejov sa prejavila v pretváraní technológie displejov vďaka úsiliu celého odvetvia. Okrem tradičných oblastí displejov laserová technológia posúva domácu zábavu, automobilový priemysel a umeleckú tvorbu na novú úroveň.
Bohatá prispôsobivosť laserových displejov Hisense sa rozšíri do stále viac segmentovaných oblastí, aby splnila potreby širokej škály profesionálov. Pokroky zahŕňajú profesionálnejšie herné displeje, nové metódy svetelnej a tieňovej umeleckej tvorby, vylepšené displeje pre kultúrny turizmus a teraz aj vstup do oblasti profesionálnej filmovej produkcie.
Laserové televízie Hisense naďalej využívajú výhody ultra veľkých obrazoviek, prekonávajú priestorové, farebné a cenové obmedzenia. Tam, kde je laserový projektor, je kino. Inteligentné projektory zamerané na prenosnosť to umožňujú každému. Zároveň sa môže objem hostiteľského zariadenia laserovej televízie výrazne zmenšiť na veľkosť blízku iPadu, čo umožňuje jeho úplnú neviditeľnosť prostredníctvom integrácie s domácim vybavením. Navyše, budúcnosť laserových displejov ponúkne viac interakcií s umelou inteligenciou, bude úspornejšia a čoraz viac ekologická. Vďaka AI budú budúce laserové televízie a projektory fungovať ako inteligentní správcovia domácností, ktorí budú slúžiť celej modernej rodine.
Mládež a veľké obrazovky ako nové trendy Medzi najnovšie populárne vlastnosti pri nákupe laserových televízorov patrí mládežnícky vzhľad, atmosféra, veľká obrazovka a orientácia na špecifické scenáre. Zrýchlené rozširovanie laserových displejov do všetkých životných scenárov robí z pohlcujúceho sledovania domácich filmov a športových udalostí bežnú záležitosť. Faktory ovplyvňujúce rozhodnutie o kúpe laserových produktov sa tiež menia s rozvojom a rozširovaním viacerých scenárov.
V posledných rokoch získali laserové displeje Hisense na trhu väčšie uznanie a za svoj vynikajúci výkon získali vysoké ocenenia od odborných médií. Celosvetový podiel na trhu s laserovými televízormi Hisense dosahuje 58,4 %, čím sa pevne umiestnila na prvom mieste na svete. Na tohtoročnej výstave Consumer Electronics Show v USA získala Hisense za svoj projekčný systém do vozidiel ocenenie „CES 2024 Innovation Award“. Nedávno na výstave IFA v Nemecku debutovala línia laserových televízorov Hisense so 100-palcovými obrazovkami, ktoré získali „Zlatú cenu za technológiu veľkých obrazoviek“.
S tým, ako sa veľké obrazovky postupne stávajú novým mainstreamom, uspokojí 150-palcová laserová televízia Hisense ešte viac spotrebiteľské požiadavky na veľké obrazovky. Hisense sa svojím záväzkom k „technológii zameranej na používateľov“ a „najvyššej kvalite“ bude aj naďalej sústreďovať na spotrebiteľov, posilňovať vzťahy s viacerými používateľmi na celom svete a poskytovať zážitky z domácnosti vo všetkých scenároch, ktoré prekračujú očakávania.
O spoločnosti Hisense Hisense je popredná globálna značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky a oficiálny partner UEFA EURO 2024™. Podľa Omdia sa Hisense v roku 2023 a v prvej polovici roku 2024 umiestnila na 2. mieste na svete v dodávkach televízorov a na 1. mieste v kategórii 100″ televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila do viac ako 160 krajín a špecializuje sa na multimediálne tovary, domáce spotrebiče a inteligentné IT technológie.
ZDROJ: Hisense